2010-08-29

Metamorfoza Mileniczka - ubiór

Przed: Elegancka na luzaka, dobrze dobrane kolory.


Moja stylizacja 1: Czarno-biała elegancja. W oczy rzuca się połączenie kraty z kropkami. Dla równowagi dodatki są czarne i proste, ale i oryginalne. Buty zrobiłam z dwóch par i powstały obcasy z licznymi paskami na stopach. Punkowa torebkę przerobiłam na gładką z kokardą :)


Moja stylizacja 2: Na luzaka z charakterem. Postawiłam na warstwy i mocny kolor. Warto zwrócić uwagę na modny akcent - trampki na obcasach.




Jak Wam się spodobały ubiory, które dziś zaprezentowałam? :)

4 komentarze:

  1. Obie świetne. Dziękuję bardzo. :)
    Mileniczka

    OdpowiedzUsuń
  2. No no, nie powiem dzisiaj udało Ci się mnie mile zaskoczyć ;d Stylizacje są świetne! Zarówno pierwsze jak i drugie buty wyszły Ci genialnie. No co tu dużo mówić...podoba mi się.

    Klusia03

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też się obie bardzo podobają :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemka chciałabym Cię zaprosić do konkursu na stylistkę, który niedawno zaczął się na blogu klusia03.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń