2010-08-27

Metamorfoza Mileniczka - makijaż i fryzura

Przed: Skromniutka stylizacja - bardzo minimalistyczny makijaż, prosta fryzura i brak ozdób.


Moja stylizacja 1: Delikatnie, subtelnie i kobieco. Dominują zimne barwy, elementem 'rozgrzewającym' stylizację jest ogniście czerwona róża. Na powiekach biel i fiolety, a na ustach różowa szminka z efektem rozmycia.


Moja stylizacja 2: Tym razem już same zimne kolory, może to ta niekorzystna pogoda tak mnie zainspirowała :P Elegancji dodaje perłowa opaska, ale fryzurka jest jakby niedbała.



Co sądzicie o moich dzisiejszych makijażach?

3 komentarze:

  1. Piekny poprosze metamorfoze monika10988

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wierze... Nie to, że się podlizuję, ale ty działasz cuda. W życiu bym nie wpadła na takie makijaże! Dziękuję bardzo! :)

    Sorry, że z Anonimowego, ale się nie zalogowałam. ;)

    OdpowiedzUsuń