2010-08-17

Metamorfoza luckymiss111 - ubiór

Przed: Prosta stylizacja - top, dżinsy, szpilki.


Moja stylizacja 1: Jest elegancko i dziewczęco z zabawnymi akcentami. Żeby spódnica nie była nudna jest krata, torebka puszcza do nas oko, a pasek jest w paski. Do tego buty zrobiłam z dwóch różnych par.


Moja stylizacja 2: Kolorowo, warstwowo i na luzaka, są ciekawe połączenia. Na długie spodnie założyłam jumpsuit, a na to jeszcze bluzkę z szerokim dekoltem. Całości dopełniają barwne dodatki.


Jak spodobały Wam się ubiory, które dziś przedstawiłam?

4 komentarze:

  1. Pierwsza jest świetna, nie pokazałaś z czego zrobiłaś spódnicę :) Wyszła ciekawie. Wydaje mi się, że ten pasek tam nie pasuje. Albo kratka albo paski. Natomiast drugi zestaw mi osobiście się nie podoba. Za dużo tego i kto nosi krótkie spodenki na długie? ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie w materiałach do pierwszej stylizacji zapomniałam dodać tylko tej spódnicy w kratkę, którą widać na lalce. Cenię opinie czytelników, jednakże moda to dla mnie zabawa i lubię przełamywać schematy, idąc za wzorem oryginalnych projektantów. Stąd paski z kratą czy jedna para spodni na drugą. Na stardollu przecież nawet kiecki z mebli są szałowe, choć w realu nie da się takich wykonać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta 1 stylizacja. Druga niekońecznie, choć ładna:). Bardzzo dziękuje!
    Lucky:D

    OdpowiedzUsuń