2010-08-19

Metamorfoza Alice60 - ubiór

Jako że Alice60 nie posiada za wielu kosmetyków, zrobiłam dla niej tylko metamorfozę ubioru. Przed metamorfozą: strój w stylu sportowym z ciekawymi akcentami.


Moja stylizacja 1: Dziewczęco, między latem i jesienią - błękity, turkusy i zielenie przypominają nam lato, jednak są już bardziej stonowane. Miałam do dyspozycji nie za dużo ciuchów, dlatego postawiłam na wielowarstwowość i ciekawe detale.


Moja stylizacja 2: Tym razem elegancko i kobieco. Pozornie stylizacja jest grzeczna, bo nie odkryłam zbyt dużo 'ciała' lalki... jednak uwagę przyciągają wściekle czerwone szpilki, błysk na torebce i rajstopach oraz sukienka w mocnym odcieniu fioletu.




Co myślicie o dziś zaprezentowanych strojach?

3 komentarze:

  1. Pierwsza stylizacja świetna. Bardzo podoba mi się kolorystyka! ^^ Moim zdaniem jest bardziej wiosennie niż letnio. No co tu dużo mówić, bardzo ciekawy strój.

    Druga też mi się podoba, rozumiem, że użyłaś czerwonych szpilek jako mocnego dodatku. Jest fajnie. Jednak czegoś mi brakuje :)

    Pytanie: Można się jeszcze zgłosić do metamorfozy?

    Klusia03

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki,wyszło na prawdę fajnie.

    OdpowiedzUsuń