2010-08-24

Metamorfoza kitty-poland - makijaż i fryzura

Powinnam wstawić najpierw metamorfozę ubioru LilkaEvans, jednakże ma ona w szafie bardzo mało ubrań i dodatków i nie loguje się od paru dni, gdy się odezwie i udostępni mi ubrania z zamkniętego pokoju lub schowka to przedstawię 2. część jej metamorfozy. A tymczasem metamorfoza kolejnej osoby z kolejki.

Przed: Postawiłaś na naturalność. Dziewczęce, długie fale, kolczyki, oko podkreślone tylko ciemną kredką.


Moja stylizacja 1: W tej stylizacji wyróżniają się oczy pomalowane mocnymi barwami. Ustawiłabym jeszcze jaśniejsze usta w edytorze, ale nie miałam takiej możliwości. Do tego zrobiona przeze mnie opaska i grzyweczka.


Moja stylizacja 2: W klimacie boho, który chyba lubisz ;) Etniczne kolczyki, które wykonałam z dwóch par plus makijaż w barwach ziemi. Całości dopełnia luźna, jakby niedbała fryzurka.


Co sądzicie o tych stylizacjach? Która lepsza?

4 komentarze:

  1. Obydwie stylizacje są bardzo ładne ,ale mi do gustu bardziej przypadła druga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że pierwsza jest zdecydowanie lepsza ;d O wiele bardziej dopracowana i kreatywna. Chociaż w drugiej stylizacji podobają mi się kolczyki.

    Klusia03

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie świetne, chociaż, masz rację, druga bardziej w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń